Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti DT Vision s.r.o., se sídlem Sušilova 919/1, Mariánské Hory, 70900 Ostrava, IČO 23672978, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě pod sp. zn. C 100692, e-mail info@daxie.cz, („My” nebo „Prodávající”), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím internetového obchodu dostupného na www.daxie.cz („E-shop“).

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný v patičce našeho webu.

Ustanovení těchto Podmínek tvoří nedílnou součást každé uzavřené Smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit; změna se však nedotkne již uzavřených Smluv.

Smlouva je uzavírána distančním způsobem prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.

Pokud se některá část Podmínek liší od toho, co jste si při objednávce výslovně schválili na E-shopu, má dané konkrétní ujednání přednost.

1. DEFINICE

Cena – částka za Zboží;
Cena za dopravu – částka za doručení a balení Zboží;
Celková cena – Cena + Cena za dopravu;
DPH – daň z přidané hodnoty;
Faktura – daňový doklad vystavený na Celkovou cenu;
Objednávka – závazný návrh na uzavření Smlouvy;
Uživatelský účet – účet registrovaný na základě Vámi zadaných údajů;
Vy – kupující;
Zboží – produkty nabízené v E-shopu.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ

Zboží lze zakoupit pouze prostřednictvím E-shopu.

Všechny údaje uvedené při Objednávce musí být správné a pravdivé. Údaje považujeme za správné, dokud nám nesdělíte opak.

Autenticitu recenzí ověřujeme propojením hodnocení s konkrétní objednávkou.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

Vytvoření Objednávky vyžaduje:

  • výběr Zboží a jeho vložení do košíku,
  • vyplnění údajů pro doručení,
  • volbu způsobu dopravy a platby,
  • potvrzení souhlasu s Podmínkami,
  • potvrzení tlačítkem „Objednat s povinností platby“.

Objednávku potvrdíme e-mailem, který obsahuje shrnutí objednávky. Tímto okamžikem je Smlouva uzavřena.

Pokud Zboží není dostupné nebo dojde k chybě v ceně (např. zjevně chybná částka), budeme Vás kontaktovat s novým návrhem. Smlouva vzniká až jeho potvrzením.

Vznikem Smlouvy vzniká kupujícímu povinnost uhradit Celkovou cenu.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET

Registrace je dobrovolná.

Údaje v Uživatelském účtu musíte udržovat aktuální.

Přihlašovací údaje nesmíte sdílet s třetí osobou.

Účet může být kdykoliv zrušen při porušení povinností nebo z důvodu dlouhodobé neaktivity.

Dostupnost Účtu nemusí být nepřetržitá (údržba systémů).

5. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cena je vždy uvedena v E-shopu i v potvrzení Objednávky.

Možnosti platby:

  • Bankovní převod předem
    Údaje pro platbu obdržíte v potvrzení objednávky. Zboží odesíláme po připsání platby.
  • Online platba kartou přes platební bránu
    Platba probíhá přes námi využívanou zabezpečenou platební bránu. Zboží odesíláme po úspěšném provedení platby.
  • Dobírka
    Platíte při převzetí zásilky.
  • Hotově při osobním odběru
    Pokud je osobní odběr dostupný, můžete zaplatit hotově při převzetí.

Po uhrazení Celkové ceny vystavíme elektronickou Fakturu, kterou zašleme na Váš e-mail.

Vlastnické právo ke Zboží přechází na kupujícího až zaplacením celkové ceny a převzetím Zboží.

6. DORUČENÍ ZBOŽÍ A PŘECHOD RIZIK

Zboží doručujeme prostřednictvím našich smluvních přepravců.
Typicky jde o Zásilkovnu, případně podle aktuální dostupnosti DPD nebo Balíkovnu/Českou poštu.
Aktuální možnosti se vždy zobrazí v objednávkovém formuláři.

Obvyklá doba doručení je 2–3 pracovní dny, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.

Po převzetí zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. V případě podezření na neoprávněné otevření zásilku nepřebírejte.

Pokud zásilku nepřevezmete, nejde o odstoupení od smlouvy. Můžeme postupovat podle zákona a případně požadovat náhradu vzniklé škody.

Nebezpečí škody přechází na kupujícího okamžikem převzetí Zboží.

Adresa pro reklamace a vrácení zboží:
Thomasova 3, 15500 Praha

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)

Zaručujeme, že Zboží při převzetí nemá vady a splňuje vlastnosti uvedené v popisu.

Reklamaci je možné uplatnit:

  • e-mailem na info@daxie.cz, nebo
  • zasláním či předáním Zboží na adresu:
    Thomasova 3, 15500 Praha

Pokud má Zboží vadu, můžete požadovat:

  • dodání nového Zboží nebo chybějící části,
  • opravu Zboží,
  • přiměřenou slevu,
  • odstoupení od Smlouvy (pokud je vada podstatná nebo opakovaná).

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů.

V případě uznané reklamace Vám uhradíme i účelně vynaložené náklady.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží bez uvedení důvodu.

Odstoupení můžete zaslat:

  • e-mailem na info@daxie.cz, nebo
  • poštou na adresu pro vrácení zboží.

Zboží musíte odeslat zpět do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení nesete Vy.

Vrátíme Vám cenu včetně nejlevnější dostupné varianty dopravy při nákupu. Peníze vracíme do 14 dnů, nejdříve však po obdržení vráceného zboží.

Za případné snížení hodnoty Zboží odpovídáte, pokud jste s ním nakládali jinak než běžně při zkoušení v kamenné prodejně.

9. ŘEŠENÍ SPORŮ

Stížnosti řešíme na adrese info@daxie.cz.

Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

K online řešení sporů lze využít platformu EU http://ec.europa.eu/consumers/odr.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pro právní vztahy se použije právo České republiky.

Korespondenci si vzájemně doručujeme elektronicky na e-mail uvedený při Objednávce nebo na info@daxie.cz.

Podmínky lze měnit jednostranně; změna se týká jen nových Smluv.
Pokud máte Uživatelský účet nebo odběr opakujícího se zboží, budeme Vás o změně informovat 14 dní před účinností.

V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za způsobenou škodu; trvá-li více než 10 dní, může kterákoliv strana od Smlouvy odstoupit.

Tyto Podmínky jsou účinné od 1. 12. 2025.